چگونگی ارزشیابی املای فارسی پایه ششم


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /home/kelaseaz/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/kelaseaz/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3
خنده

املای فارسی : کتبی (20 نمره)

http://bist.mihanstore.net/product.php?id=1737

– ارزشیابی تکوینی (20 نمره)

20 نمره املای تقریری تقسیم بر دو + 10 نمره طرح سوال از بخش فعالیت های املایی کتاب مهارت های  نوشتاری و پرسش های املایی معلم ساخته .

 

– ارزش یابی پایانی (20 نمره)

20 نمره املای تقریری تقسیم بر دو + 10 نمره طرح سوال از بخش فعالیت های املایی کتاب مهارت های نوشتاری و پرسش های املایی معلم ساخته.

 

* نمره ی نهایی :

میانگین ارزش یابی تکوینی و پایانی (20= 2 ÷40       40=20+20)

 

یادآوری : املای تکوینی (مستمر) همیشه از درس جدید نیست و می توان از درس های پیشین و حتی دیگر کتاب های درسی همان پایه نیز املا گفت.

این مطلب از وبلاگ زبان آموزی نوشته آقای فریدون اکبری شلدره ای مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دفتر تالیف و برنامه ریزی درسی نقل شده است.

http://bist.mihanstore.net/product.php?id=1737

مطلب پیشنهادی

دانش های زبانی و ادبی کلاس ششم برای تیزهوشان

درس اول: الف) انواع جمله از نظر محتوا: خبری ، پرسشی ، امری ، عاطفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *