چگونگی ارزشیابی املای فارسی پایه ششم

خنده

املای فارسی : کتبی (20 نمره)

– ارزشیابی تکوینی (20 نمره)

20 نمره املای تقریری تقسیم بر دو + 10 نمره طرح سوال از بخش فعالیت های املایی کتاب مهارت های  نوشتاری و پرسش های املایی معلم ساخته .

 

– ارزش یابی پایانی (20 نمره)

20 نمره املای تقریری تقسیم بر دو + 10 نمره طرح سوال از بخش فعالیت های املایی کتاب مهارت های نوشتاری و پرسش های املایی معلم ساخته.

 

* نمره ی نهایی :

میانگین ارزش یابی تکوینی و پایانی (20= 2 ÷40       40=20+20)

 

یادآوری : املای تکوینی (مستمر) همیشه از درس جدید نیست و می توان از درس های پیشین و حتی دیگر کتاب های درسی همان پایه نیز املا گفت.

این مطلب از وبلاگ زبان آموزی نوشته آقای فریدون اکبری شلدره ای مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دفتر تالیف و برنامه ریزی درسی نقل شده است.

مطلب پیشنهادی

اهداف درس آزاد موجود کتاب پایه ی ابتدایی | کلاس آزاد تیزهوشان

اهداف درس آزاد موجود در کتاب های پایه ی ابتدایی   در ابتدا این درس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *